Livans recensioner

-Om Det Mesta

Smyckeshängare

Publicerad 2012-10-14 21:54:08 i Allmänt

Idag så har jag gjort en smyckeshängare. Lite knepig att få ihop, men jag blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet! Den är både praktisk och en mycket fin prydnad i mitt rum:) Jag använde en kartongbit som var från "surfplattan-kartongen" och då hade jag tur eftersom den var både svart (snyggt) och vikt i kanterna, så då blev det mycket lättare att få ihop den som jag fick; eftersom det sitter fast örhängen så måste den sitta "utåt" för att man ska kunna ta bort örhängerna:) Här är den!:
Såhär ser den ut från sidan, örhängerna sitter fast så:
Visst passar den bra i mitt rum?

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-10-16 17:38:17

Väldigt snyggt! Du har ju ett så modernt och fint rum!

Svar: Tackar!:)
Olivia

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-10-16 20:50:38

Vilken kul hängare du gjort.Måste komma och se den och
även den fina batikhalsduken

Svar: Det vore ju väldigt roligt om du kunde göra det:)
Olivia

Postat av: Lea

Publicerad 2012-10-30 11:44:53

Ska försköka mig på en sådan någon gång. Den var jättefin!

Svar: Gör gärna det!:)
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela