Livans recensioner

-Om Det Mesta

Man kan göra det mesta av skräp...

Publicerad 2013-02-25 17:10:30 i Allmänt

När jag var hos farmor på sportlovet så strimlade vi gamla papper och det är roligare än vad man kan tro! Det blir ju långa remsor och jag tyckte att det kändes jättetråkigt att kasta dem eftersom jag säkert kunde hitta på någon cool, helknäpp och kreativ idè av dem! Eftersom bunten av papper som vi strimlade var flera centimeter tjock så blev det vääääldigt många remsor... Jag tryckte ned så mycket som det gick i en plastpåse och började fläta lite. Jag vet inte riktigt vad detta kommer att bli, haha, men kanske bara ett stort flätat nät? Jag är verkligen inte klar än, men vill ändå visa upp den!
Ganska häftigt ändå, va?;)

Kommentarer

Postat av: Elionia

Publicerad 2013-02-25 18:47:39

fin blogg du har :)

Svar: Tack:)
Olivia

Postat av: Linn Svensson

Publicerad 2013-02-25 19:49:30

haha va fränt! :D

Svar: Tack!:)
Olivia

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-02-25 23:13:28

Det var ingen dum idé! Det blir nog något vackert av det hela. Jag får titta på det sedan!

Svar: Haha, tack! Det får du absolut göra!
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela