Livans recensioner

-Om Det Mesta

En sköldpadda och en smiley-pärlplatta

Publicerad 2013-02-13 15:14:37 i Allmänt

Hejhej! Tänkte visa lite bilder på nya saker som jag har gjort. Jag satte ihop fyra stora pärlplattor och gjorde en ganska stor pärlplatta med fyra olika smileysar. Den tog några dagar att göra men blev faktiskt ganska fin! Nu ligger den på köksbordet och där ställer vi lite olika saker, jag tror att den även går att använda som grytunderlägg. Den andra saken är en till amigurumifigur. Nu fick det bli en liten gullig sköldpadda! Just nu så virkar jag en rosa kanin och jag tror att den kommer att bli ganska så bra den också, faktiskt:) Jaja, här får ni se!:
Pärlplattan!
Sköldpaddan!

Kommentarer

Postat av: mamma Cecilia

Publicerad 2013-02-22 19:13:27

Världens sötaste sköldpadda!

Svar: Haha tack!:)
Olivia

Postat av: janelle!

Publicerad 2013-02-25 20:13:41

Haha så sjukt söt sköldpadda! :D

Svar: Haha! Tack!:)
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela