Livans recensioner

-Om Det Mesta

NU ÄR JAG TILLBAKA!

Publicerad 2013-08-04 14:31:28 i Allmänt

Japp, som ni ser enligt rubriken är jag nu efter ett litet uppehåll tillbaka! Med en ny "inriktning": jag ska börja recensera saker!! Yay!! Istället för att visa upp pyssel och annat som jag har gjort så ska jag börja betygsätta grejer! Ni kanske inte fattar någonting, så därför börjar jag på en gång med en hårolja... SCHWARZKOPF GLISS HAIR REPAIR DAILY OIL ELIXIR
Jag måste börja med att säga att jag inte riktigt fattar vad den här saken heter... Det är ju en hårolja men VILKEN av alla 4365745436 oljor som finns liksom... Jaja, jag skrev vad som stod på flaskan ;) Den här köpte jag på Ica för 59kr och den innehåller 75ml olja. Jag är heeeelt beroende av den och använder den flera gånger per dag, den är så grym! Håret blir glansigt, mjukt och lätt att borsta. Jag har tjockt, långt hår som är ganska slitet efter allt saltvatten och all sol. Det står att den är för ytterst skadat hår men den passar mig bra trots att det inte är superduperslitet. Oljan är i en pumpflaska och det är ju väldigt praktiskt, då får man inte för mycket. Flaskan känns ganska lyxig också och den är i plast så den går inte sönder om man tappar den i golvet. Tycker däremot att det hade varit lite fräschare om pumpen hade ett lock! Det rinner inte direkt ut någon olja, men när jag köpte den fick jag en känsla av att någon hade öppnat flaskan om ni förstår vad jag menar... Ett till litet minus är att konsistensen är väldigt tjock. Det betyder att det ganska lätt blir "fläckar" i håret när man tar i det. Jag har lärt mig några knep för att undvika det, men det hade ändå varit bättre om oljan varit lite tunnare. Men den luktar gott :) + Jättebillig, luktar gott, kan användas närsomhelst, det fina resultatet kommer direkt och smart pumpflaska - Lite tjock konsistens och jag saknar ett plastlock till pumpen! BETYG: 4,5 av 5

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-05 10:24:50

Kanske ska prova den iaf.

Svar: Hahah gör det ;)
Olivia

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-08-05 12:15:39

Kul att du är tillbaks igen! Har saknat bloggen mycket, men, men får du betalt för all denna reklam???

Svar: Jag tycker också att det är kul att vara tillbaka! Nej, det får jag inte. Reklamen är bara där ändå, jag har inte fixat så att den ska komma dit eller så!
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela