Livans recensioner

-Om Det Mesta

Grow Richer Nagelstärkare från Essie

Publicerad 2013-08-16 11:10:49 i Allmänt

Ungefär det roligaste som finns är enligt mig att måla naglarna! Men då vill jag ju förstås ha fina, starka och gärna ganska långa naglar att måla på. Det var anledningen till att jag köpte den här nagelstärkaren. Tidigare använde jag en från Depend, ett "budgetmärke" om man säger så men jag gillar det! Nagellacken är fria från något farligt medel eller vad det nu var (...), det är billigt och helt okej kvalitet! Den stärkaren var ganska bra med tanke på priset (70 kronor för åtta ml) men den går absolut inte ens att jämföra med den här! Essie har jättemånga olika stärkare för olika nagelproblem och jag tog den som hjälpte för torra naglar som lätt skivades/flisades. Jag tror att den kostade 145 kr och det är 13,5 ml i flaskan. Jag använder alltid den här stärkaren som baslack innan jag målar på nagellacket och det funkar super! Naglarna växer medan det färgade lacket hindrar att den bryts av (naglen blir ju så "tjock" av nagellack) och det gör att mina naglar nu fakiskt är ganska långa! Framför allt växer de jämnt, alla tio i ungefär samma takt vilket de INTE gjorde förut. Världens bästa pensel gör att det går lätt att måla på stärkaren och trots att det var ett tag sedan jag köpte den så är den inte börjat torka eller något liknande alls. Dyr, men det här, det är äkta kvalitet! ;) PLUS: Naglarna växer snabbt och blir starka och fina, jättebra pensel och man kan använda det som baslack. MINUS: Ganska dyr. POÄNG: 4,8!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-08-16 22:14:06

Jag skulle verkligen behöva lite av din nagelförstärkare. Du har ju världens snyggaste naglar!!

Svar: Hihihi tack så mycket!
Olivia

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-17 17:23:06

Det kanske är något för mig:).

Svar: Jojomensan det är det säkert ;)
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela