Livans recensioner

-Om Det Mesta

Bild på mina nya kompisar;)

Publicerad 2013-01-07 23:09:50 i Allmänt

Här är de gulliga amigurumifigurerna!
Utomjordingen är inte färdig, den har varken mun eller armar, men jag blev tvungen att pausa den och istället börja med en annan figur (en tjej, som sagt) eftersom den och en till morot måste vara färdig i helgen. Jag vet att katten har en enorm halsduk, men det var egentligen meningen att man skulle använda ett väldigt tjockt garn och en stor virknål till katten så att den blev större! Men i övrigt så är jag faktiskt nöjd med dem!:) Jag lägger inte ut någon bild på den halvfärdiga tjejen än, den är lite för "ofärdig" för det! (Det betyder att det just nu är en boll med två långa ben).

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-01-08 23:11:38

Olivia! Vilka underbara kompisar du gör! Helt fantastiskt!!

Svar: Hahaha, tack så mycket! Amigurumi är helt fantastiskt;)
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela