Livans recensioner

-Om Det Mesta

Mobilskal!

Publicerad 2013-04-09 09:48:07 i Allmänt

Förra veckan så shoppade jag lite grejer med en kompis och jag blev väldigt nöjd med alltihop; ett par supermegadupersnygga skor som jag kommer att använda typ hela sommaren, ett lipbutter som luktar jättegott och en BB-creme som är jättebra! Men saken som jag ska skriva om är ett skal som fanns på Panduro Hobby. Det var vitt och meningen med det är att man ska dekorera det själv! Så det gjorde jag, och jag blev jättenöjd med resultatet!!:
Skaaaaaaleeet!
Alla grejer :) Under påsklovet så har jag hunnit vara både i Åre och i Bohuslän, här kommer lite bilder på det:
Båda korten är tagna på toppen av Åre...
...och Bohuslän!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-04-13 13:16:45

Ja, du får vara med om mycket och så fint mobilskal du har gjort! Alltid roligt att titta på vad du tillverkar!!

Svar: Det är ju så roligt att göra saker så det kommer jag definitivt att fortsätta med!;) och tack så mycket!
Olivia

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-04-18 19:41:52


Vad roligt att se vad hade lagt in på bloggen.Du har verkligen mycket fint där .Både foton ,skor och det du själv gjort.

Svar: Tack! Det var verkligen jättekul att åka bort lite på lovet och skalet använder jag mycket:)
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela