Livans recensioner

-Om Det Mesta

Stänkmålning

Publicerad 2013-01-31 16:38:44 i Allmänt

Jag har målat lite förut, men aldrig provat tekniken när man stänker med penseln. Jag har däremot alltid tyckt att sådana tavlor blir superduperfina så jag köpte en stänkpensel och provade! Det var jättekul och blev faktiskt nästan superduperfint;) det som jag gillade med det var att man inte behöver vara bra på att måla "vanligt" eller så, det är jättelätt; blanda en fin färg, doppa penseln i lite vatten och STÄNK!!!
Min första (men absolut inte sista) stänkmålning!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2013-02-25 20:29:28

Vad fint det blev!!

Svar: Tack så mycket!
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela