Livans recensioner

-Om Det Mesta

Cool batik!

Publicerad 2012-10-10 22:08:03 i Allmänt

Batik är kul, enkelt, blir JÄTTEfint och varje mönster blir alltid helt unikt! När jag provade det förra helgen så hade jag köpt ett helt paket med alla saker som behövdes för att göra en sjal, du kan se bild nedan. Det var ett "Kul att skapa-paket" t.ex eller Gör dina egna studsbollar, men det här hette Gör egen batik.
Visst såg det fint ut? Jag har aldrig gjort batik förut, men det blev faktiskt lite färgtabletter (som behövdes till sjalen) kvar så jag kommer säkert göra detta igen!:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-10 23:01:08

Snyggt jobbat!!!

Svar: Tack!
Olivia

Postat av: mMormo

Publicerad 2012-10-11 22:21:33

Fina färger! Skall bli kul att få se den!

Svar: Vi får hoppas att du kan se den snart, det vore ju kul!:)
Olivia

Postat av: Lea

Publicerad 2012-10-30 11:46:40

Vart köpte du paket

Svar: På Leklust, fast det fanns säkert tio andra pyssel att välja på också!
Olivia

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-30 11:47:02

*paketet

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela