Livans recensioner

-Om Det Mesta

Ansiktsmask

Publicerad 2012-10-25 16:04:41 i Allmänt

Jag har hittat ett recept på en ansiktsmask som är jättekul att göra, självklart är det ju allra roligast med en kompis! Den är skön och lätt att göra också, så det blir många pluspoäng! 1. Ånga ansiktet, det gör du genom att koka upp vatten och hälla i en skål. Sedan lägger du en handduk över huvudet och sätter ansiktet över skålen. Sitt så minst i minst 10 minuter. 2. Vispa en äggvita med 6 droppar citron. Låt detta verka i 15 minuter. 3. Spola bort masken!:) Jag vet att det antagligen är svårt att läsa det här eftersom allt "sitter ihop", men tyvärr så kan jag inte göra någonting! Jag försöker göra så att det ska gå att "hoppa ner" och det gör det när jag skriver inlägget, men när jag lägger ut det så blir det ändå inte så... kanske beror det på temat, eller så är det bara krångel med min dator! Jaja, hoppas att ni ser och förstår ändå:)

Kommentarer

Postat av: Lea

Publicerad 2012-10-30 11:41:46

Jättebra! Vill bara ge ett litet tips till "ångbadet". Vi gjorde ångbad på scauterna och då hade vi i nyplockade björklöv. Det blev jättebra. Tackar för tipsen ennu en gång.

Svar: Aha, tack! Ska kanske prova det någon gång!
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela