Livans recensioner

-Om Det Mesta

Tre flugor i en smäll!

Publicerad 2012-08-08 23:45:01 i Allmänt

Nu ska ni få något riktigt kul att titta på, nämligen tre fina saker som jag nyligen har gjort! Hoppas att ni gillar det, h
här kommer de iaf:
Riktigt mumsiga cupcakes som jag och min kompis har gjort!
 
 
En jätteskön massagedyna som jag har gjort, bliden högst upp visar hur den ser ut när man ligger på den och den andra hur den är gjord. Det är mest flörtkulor (stavning?) i den men även en liten mjuk boll och lite annat. I kudden är det bomull och små flörtkulor:)
Jag har sytt en klänning! Köpte tygerna+dragkedjan och resåren på Ohlssons tyger igår och har sytt den på min fina symaskin igår och idag. Jag måste erkänna att det var ganska svårt, (fast det visste jag ju innan jag började!) men jag blev väldigt nöjd med resultatet!:) Jag vet att mina ögon ser helkonstiga ut på bilden men det var blixt på kameran...!
 
 
Tja, vad tycks om allt då?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-08-09 00:48:57

Oj, vad du är duktig. Jag vet ju också hur bra man ligger på massagedynan. Kram mamma

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-08-09 18:50:56

Ja, du är ju för duktig!! Klänningen var ju super! Du är en duktig barnvakt också. Tack för hjälpen! Kram mormor

Svar: Vad roligt att du tycker det! Ja det var ju väldigt kul att vara där med dig:)
Olivia

Postat av: Ebba!!

Publicerad 2012-08-11 20:54:42

Riktigt snygga grejor!!!!! Du är så jävla duktig på både pyssel, bakning och massor annat!!!! :)

Svar: Tack!:-)
Olivia

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-08-14 03:55:00

Du är helt otrolig Olivia! Önskar att jag kunde säga att du går i mina fotspår, men det kan jag inte (jag är alldeles för dålig på att pyssla) ;)! Kul att se bilder på saker du hittar på hemma! Saknar dig!

Puss från din äldsta syrra på andra sidan jordklotet!

Svar: Haha, så dålig är du väl inte! Tack! Puss puss, saknar dig också:)
Olivia

Postat av: Hedda

Publicerad 2012-08-14 22:25:16

Hej Olivia, vilken jättefin klänning du har gjort! Sån klänning skulle jag också vilja sy. Den här veckan går jag på fotbollsläger och det är kul. Nu ska jag lägga mig. Kram Hedda

Svar: Tack så mycket! Den var lite knepig att sy men vad roligt att du tyckte att den var fin:) Vad kul med fotbollsläger! Nu ska jag också gå och lägga mig snart, godnatt. Kram
Olivia

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-08-26 15:23:29

Vad roligt att få se din klänning. Du är verkligen
duktig som kan fixa med allting.

Kram Farmor

Svar: Tack! Det var kul att göra den också eftersom jag har en sådan fin symaskin som jag fick av dig!!:)
Olivia

Postat av: Lea utan X

Publicerad 2012-08-27 14:04:37

WOW! Assnygg klänning. Önsker jag kunde sy så bra. Ska försköka (men jag är inte så bra).

P.S. Jag kollade som jag lova.

P.P.S Det där namnet är min humor.

Svar: Tack så mycket! Det kan du säkert, prova bara!:)
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela