Livans recensioner

-Om Det Mesta

Kladdkakemuffins med mintchoklad

Publicerad 2012-08-24 20:04:54 i Allmänt

Här kommer ett recept på några underbara muffins! Det är samma recept som på vanliga kladdkakemuffins, men innan du sätter in dem i ugnen så trycker du i en After Eight i varje. Lovar att det är jättegott! Idag så har jag köpt en ny målarduk så jag ska göra en en till tavla också, (har gjort tre stycken förut) och om jag blir nöjd så kanske jag lägger ut en bild sen... Fast jag börjar nog med den imorgon:)
Här är en väl kanske en "lätt överfull" muffins, men det funkade det med:) Nu ska jag gå och kolla på TV, så hejdå!

Kommentarer

Postat av: Lea

Publicerad 2012-08-27 14:05:49

OMG! Ser sjukt goda ut!

Svar: Haha, och de är 14 gånger så goda som de ser ut...;)
Olivia

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-08-28 22:31:43

Nu har jag gjort dina goda muffins. De blev jättesmaskiga! Tack för receptet!

Svar: Varsågod!:)
Olivia

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-08-29 21:03:33

Nästa gång jag har syjunta skall jag bjuda på de goda
muffinsen och tala om att jag har fått receptet från din blogg.

Svar: Vi får hoppas att de tycker att muffinsarna är lika goda som jag gör:) Så kul att du gillade dem så mycket!
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela