Livans recensioner

-Om Det Mesta

Gullig namnskylt

Publicerad 2012-08-14 23:57:28 i Allmänt

Jag har gjort en fin namnskylt till min 2-åriga lilla kusin Selma som hon ska ha på sitt dagis! Jag klippte ut en bit papper och skrev och ritade på den, och när den var färdig så plastade jag in den. Efter det klippte jag små hål i skylten och trädde i en tvinnad tråd i lite olika färger. Jag hoppas att den blev bra och funkar att använda:)
 
Finns väl ingen riktig fram-och baksida, men den här sidan la jag ner mycket mer tid på!
 
Och här är alltså "baksidan":)
 
Idag har jag och mormor åkt Uppsala-tåget, det var jättekul och intressant! Imorgon är det sista dagen på sommarlovet också, lite trist kanske men det ska faktiskt bli ganska kul att börja skolan igen:)
 
Hejdå!
 

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-08-15 09:42:18

Tänk att du kan göra nästan vad som helst!! Vilken fin namnskylt Selma har fått! Då hittar jag henne lättare på dagis idag, i alla fall vagnen!!
Ja vi hade en jättetrevlig åktur och dag i stan i går!
Kram och lycka till med skolstarten!

Svar: Haha, ja kanske det du! Tja, lite lättare borde det väl bli;) Kram på dig med!
Olivia

Postat av: Sis

Publicerad 2012-08-15 17:41:53

Gillar din blogg Olivia, kul att se vad du gör! Fin namnskylt! Den kommer Selma absolut gilla! :)

Hoppas att första dagen i skolan har gått bra!

Svar: Kul att du gillar den:) ja, det gick bra, lite tufft att gå upp annars var det helt okej:)
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela