Livans recensioner

-Om Det Mesta

Älmstalägret

Publicerad 2012-08-05 19:21:08 i Allmänt

Hallå! Har nu kommit hem från Älmstalägret med mitt fotbollslag:) det var jätteroligt, en hel helg med fotboll, kompisar, godis... mycket grejer helt enkelt! Klockan 8 så ska jag titta på Solsidan (okej, okej, säsong 2 som jag redan har sett, men Solsidan kan man väl aldrig se för många gånger...;)) Jag var på Gröna Lund i torsdags med mamma och Amanda, jättekul! Men fy vad jag blev besviken när Sveriges damlandslag förlorade mot Frankrike!!!! Vi tittade på matchen i Älmsta, så det var nog inte bara jag som kände så med tanke på att det är ett fotbollsläger... Hejdå!
Haha, roliga och sköna Solsidan!

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-08-05 21:39:52

Det var roligt att höra att det var så jättekul på fotbollslägret! Grattis till vinsten på Gröna Lund!

Svar: Tack så mycket, den var väldigt god:)
Olivia

Postat av: Farmor

Publicerad 2012-08-06 11:12:00


Roligt att du trivdes så bra på ditt första läger.Nu skall jag baka din kladdkaka

Svar: Jag hoppas att den blev god! Jag trivdes väldigt bra.
Olivia

Postat av: Emma:)

Publicerad 2012-12-10 18:41:26

Jag ÄLSKAR och kommer älska Älmsta lägret forever!!!

Svar: Jag vet, det var ju jättekul!
Olivia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia

Hej och välkommen! Jag heter Olivia och här på min blogg kommer jag att betygsätta, testa och tipsa om det mesta mellan himmel och jord!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela